Известие

Collapse
No announcement yet.

Заместител на оригинални свещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    С MES.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      А какъв кабел трябва да си взема?
      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

      Comment


      • #18
        KKL - USB, съвместим с AP.

        Този е доказано работещ.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          В нашия град има този, дали ще стане?
          https://m.olx.bg/ad/diagnostika-za-f...page=undefined
          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

          Comment


          • #20
            Според описанието би трябвало да става.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Забравих дс спомена, че като тръгна и се случва като дам газ да има яко предърпване и прилашкването и после се оправя, на бензин май не го прави това, но оборотите на сфетофара си играят и на бензин и на газ. Адаптирвал съм клапата, два дена е добре и после пак така
              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

              Comment


              • #22
                Играенето на оборотите е твърде вероятно да идва от умиращо моторче за празния ход и по-точно - износени писти на потенциометрите. Ако е така, адаптацията му има само временен ефект.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                  В нашия град има този, дали ще стане?
                  https://m.olx.bg/ad/diagnostika-za-f...page=undefined
                  Кабела става, но понякога те изхвърля от MES, особено ако следиш повечко параметри. Имам същия и го отдавам този проблем на него.
                  Sport Wagon 2.0TS|LPG

                  Comment


                  • #24
                    А с FES по-добре ли ще работи?
                    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Най-вероятно - не. Проблемът с "изхвърлянето от програмата" може да се дължи и на некоректно направени настройки на серийния порт на компютъра. В частност - незададена минимална латентност.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Latency го давам на 1мс и пак си пищи в софтуера че е too hight. Иначе с централите на airbag и abs няма проблем.
                        Кабела го тествах и на 8.1, и на Windows 7.
                        Sport Wagon 2.0TS|LPG

                        Comment


                        • #27
                          Опитай с тази версия на MES: http://gecata.izrod.org/alfa/Multi_E...4.2--Repak.zip

                          Разцъках я на бързо с Mini iCAR2 Bluetooth от тук : https://sklad66.com/cms/Universalen-...oth-OBDII.html и работи добре.
                          Не съм се заигравал с живи данни и т.н., но мисля че ще ти свърши работа.

                          Comment


                          • #28
                            А за свещите - пазара се напълни със "аналози". Най-засегнати са NJK и Bosch. Ако ще ги сменяваш пробвай със BERU. Виж по каталог кои са твоето возило и вземи с малко по-голямо топлинно число /заради газта/.
                            За "аналозите" от опит говоря. Поне на мотора /Hayabusa/ ги хващам бързо. Дадох една торба левове докато ги уцеля.

                            Comment


                            • #29
                              Общият знаменател са кабели и свещи!!!Свали свещите и ги огледай! Най-вероятно са с огромен луфт. Вземи луфтомер и ги начукай на 0.7мм, щом си на газ. Най-вероятно ще има голямо подобрение. Огледай лулите и то тия на бобините! Свали ги и виж да не са се сцепили! Почисти си филтъра преди изпарителя!Ако е задръстен компа полудява и влиза в лайната. Та започни с разстояние между електродите, лули и свещи, филтъра на газта(и двата) и виж как ще се държи ! Диагностиката, както и ракията е полезна по всяко време.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Общият знаменател са кабели и свещи!!!Свали свещите и ги огледай! Най-вероятно са с огромен луфт. Вземи луфтомер и ги начукай на 0.7мм, щом си на газ. Най-вероятно ще има голямо подобрение. Огледай лулите и то тия на бобините! Свали ги и виж да не са се сцепили! Почисти си филтъра преди изпарителя!Ако е задръстен компа полудява и влиза в лайната. Та започни с разстояние между електродите, лули и свещи, филтъра на газта(и двата) и виж как ще се държи ! Диагностиката, както и ракията е полезна по всяко време.
                                Кой са тия два филтъра, аз знам един и го сменям нс 20к км?
                                Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X